[ previous ] [ next ] [ threads ]

 From:  Nicolas Frautschi <nicolas dot frautschi at maelstroms dot ch>
 To:  m0n0wall at lists dot m0n0 dot ch
 Subject:  [m0n0wall] DMZ on the net48xx
 Date:  Mon, 27 Mar 2006 08:51:55 +0200
Hello,
I have a Soekris net4801 with the last version of m0n0wall
(1.21). Unfortunately I do not find interface DMZ (optional interface)
and I need some.
On my soekris I have three well reseaux chart, but I cannot benefit from
third.
What do I have to make to be able creates a DMZ?

Thank you in advance for your comment.

Bonjour,
J'ai un Soekris net4801 avec la derniere version de m0n0wall (1.21).
Malheureusement je ne trouve pas l'interface DMZ (optional interface) et
j'en ai besoin.
Sur mon soekris j'ai bien trois carte reseaux, mais je ne peut pas
profiter de la troisieme.

Merci d'avance pour vos commentaire.

Nicolas Frautschi.