[ previous ] [ next ] [ threads ]

 From:  Heinrich Boeder <heinrich at security dash division dot net>
 To:  m0n0wall at lists dot m0n0 dot ch
 Subject:  Re: [m0n0wall] Logging
 Date:  Fri, 17 Apr 2009 23:58:08 +0200
Hi,

soweit ich weiß, ist das nicht möglich und auch nicht empfehlenswert.
Die CF Karten können nur begrenzte Lese- und Schreibzyklen. Danach ist
die Karte kaputt. Daher liebe einen Syslog Server

Gruß

Heinrich

--
"Security is just an illusion"

http://www.heinrichboeder.com

-----
This message was scanned by the LM Networkx Mailsystem and is believed to be clean. Please contact
the Postmaster if you received this mail in error or if you think that it is spam.

LM Networkx Mailsystem