[ previous ] [ next ] [ threads ]

 From:  <Dennis dot Riemenschneider at ruhr dash uni dash bochum dot de>
 To:  <m0n0wall at lists dot m0n0 dot ch>
 Subject:  Would like to route Secondary IPs on LAN | Zwei Secondary IPs neben dem Hauptnetz
 Date:  Fri, 11 Apr 2014 08:35:45 +0000
Dear all.

I would like to route 1 IP Range (10.147.211.0/24 ) next to my normal network. So i put it into the
Secondary IPs of my LAN interface. But if i would like to connect from this (10.147.211.0/24 ) to my
normal network i get now connection. The connection from my normal network to the (10.147.211.0/24 )
 is okay. I can ping anything and use remote connections for example.

Any help ?

Best wishes

Hallo zusammen.

Da einige Rechner bei uns nicht von Windows XP-> Windows 7 umgestellt werden können habe ich diese
in ein seperates Netz ohne Verbindung nach außen gepackt. Diese können nach der Einrichtung aus dem
normalen Netz erreicht werden.

Leider können diese aber nicht aus dem seperaten Netz in das normale Netz pingen oder sonst etwas.
ich habe diese unter Secondary IPs eingetragen aber bekomme noch immer keine Verbindung.

Kann mir jemand helfen ?

LG